NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الجريمة الجنسية ـ عشرة أجزاء 29/4/2024

فعلاً جميله جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: saadhussam و الخبير الزائر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الآن اكتملت الفكرة والنهاية السعيدة رغم الفراق الطويل والمؤلم للعاشقين

انت دائما مميز يا صديقي

ونحن في انتظار عمل جديد وابداع آخر تطل به علينا

تحياتي وشكري وتقديري والى لقاء ارجو ان يكون قريبا
شكرا لك يا صديقي الكتابة من أجلكم جميله وممتعه وشكرا لك على دعمك المستمر القوي والمحفز

• حبيته
التفاعلات: saadhussam
افهم شعورك .. لانه حصل لي في قصة احببتها انا شخصيا وفقدت كل خيوط مسودتها .. حاولت كتابتها من جديد لكني فقدت الشغف فيها و توقفت ..
اتمنالك التوفيق انك تستجمع افكارك بسرعة فقصتك رائعة و افكارها مرتبة جدا .. بالتوفيق صديقي العزيز
شكرا يا غالي ، القدرة على الاستكمال اصعب دائما من البداية ، وفقدان الشغف هو مرض يصيب الجميع .
شكرا لك على دعمك و وقتك وكلماتك الجميلة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الباحـــث و saadhussam
بقالي فترة بدور على قصة تكون مكتوبة صح بغض النظر عن الجنس اللي فيها ولحسن الحظ لقيت القصة دي.
أحييك على كتابتك الرائعة واتمنى تستمر في العظمة دي.❤️

• حبيته
التفاعلات: الخبير الزائر
شكرا يا غالي ، القدرة على الاستكمال اصعب دائما من البداية ، وفقدان الشغف هو مرض يصيب الجميع .
شكرا لك على دعمك و وقتك وكلماتك الجميلة
تستحق كل التقدير و الاحترام 🌹

• حبيته
بقالي فترة بدور على قصة تكون مكتوبة صح بغض النظر عن الجنس اللي فيها ولحسن الحظ لقيت القصة دي.
أحييك على كتابتك الرائعة واتمنى تستمر في العظمة دي.❤️
شكرا يا صديقي على الكلمات الحلوه دي

قصة عظيمة

• حبيته
ع

الجزء الثاني

في مستشفى مدينة الحكيم.. المستشفى الي اتبنى قبل ما قامت الحرب.. وحافظ حكيم عليه واهتم بيه قوي عشان يفضل شغال و ينقذ ارواح الناس..

في المختبر..
الدكتور نابلسي.. كان بيعمل ابحاثه على العينات الاخيرة الي جمعها من المصابين.. عينات ددمم جمعها من جروحهم.. عشان يقدر يعالج المصابين.. وكمان يعرف ايه السبب الي بيخلي الخفافيش.. بتهاجم الذكور بس..

ولما كان بيراقب من المختبر بتاعه عينة مهمة.. اتصدم نابلسي.. بالي شافه واكتشفه.. !!

اتصدم لدرجة.. ساب كل حاجة وهو بيجري خايف وخارج من المختبر.. وبيتجاهل كل زملاته الي كانوا يسألوه عن سبب خوفه و هلعه..
{بقلم الباحث}

بس نابلسي ماردش على حد منهم.. وراح جري بسرعة خارج من المستشفى.. وكان عاوز يشوف الحكيم في بيته..

فضل نابلسي يجري بجنون من بين كل الناس الي كانوا موجودين في شوارع المدينة .. واثار فيهم الذعر والرعب بمنظره.. وهو يجري زي المجنون..

لحد ما وصل بيت الحكيم.. وهو بيلهث بسرعة..

الحراس لما شافوه كده.. ما رضيوش يدخلوه رغم انهم بيعرفوه كويس.. الا لما يتأكدوا من السبب الي خلاه مذعور كده!!

لكن نابلسي قال لهم

نابلسي: وسعوا.. وسعوا.. دخلوني..عاوز اشوف حكيم بسرعة.. مش هتفهمو الي هقوله.. هو بس الي هيفهمني..

مخلص سمع الدوشة دي.. وامر بإدخال نابلسي بسرعة .. ونده حكيم بنفس الوقت.. ودخلوا كلهم أوضة الاجتماعات السرية.. عشان الموضوع باين انه خطير..
{بقلم الباحث}

حكيم: مالك يا نابلسي.. ايه الي خلاك تجري مرعوب كده قدام الخلق كلهم..؟ الناس مش ناقصه تترعب اكثر ماهي مرعوبة بعد الي حصل من الخفافيش..

نابلسي يادوب بلع ريقه الناشف.. وهو بياخذ نفسه بالعافية

نابلسي : الامر خطير يا حكيم .. فوق ما تتصور .. انت لازم تشوف اللي انا شفته يا حكيم..

حكيم: ماتقول و تخلصني يا نابلسي.. !!

نابلسي: انا اكتشفت.. حاجة خطيرة تخص الخفافيش يا حكيم.. اي حد بتعضه بتنقله فيروس .. الفيروس ده خطير جدا..! يعني اللي ما يموتش من هجوم الخفاش.. يبقى هيتصاب بالفيروس ده مؤكد..
والفيروس ده من نوع rna الي بيسبب العقم .. عقم! عارف معناته ايه الكلام ده ؟ يعني الهلاك !!! يعني احنا في طريقنا للزوال.. !! عشان الذكور بيموتو.. والاناث الي بتتخدش وتعيش.. مش هيخلفوا تاني؟؟

حكيم برعب: انت بتقول ايه ؟؟ هو ده معقول ؟؟

نابلسي: شوف بعينك يا حكيم..

نابلسي راح مطلع جهاز زي اي باد من مخلفات الحرب.. و عرض له الفيديو الي صوره من المجهر الالكتروني الي كان موجود في المستشفى من قبل الحرب .. وفعلا قدر حكيم يشوف في العينات. . ازاي الفيروسات بتهاجم البيوض عند الاناث..

حكيم حاول يسيطرعلى نفسه وهو بيقول : طيب تكتموا على الخبر ده ..مفهوم !! لازم الخبرة ده يفضل سر ما بينا .. ولازم نكثف جهودنا كلها .. عشان نلاقي علاج للمصيبه دي !!
{بقلم الباحث}

بعيد عن المدينة.. في اطراف الجزيرة .. نرجع لدلال و ابنها سمير..

ورغم احراج دلال وابنها قدام العصابة .. من الوضع الي كانوا فيه.. لكن دلوقت مش وقت احراج.. الوقتي ده لازم ينفذو امر المسلحين عشان ما يأذوهومش..

العصابة كانت 5 انفار.. 4 نسوان وراجل واحد.. ! والي كلمهم كان هو الراجل.. الستات الي معاه ندهوله ب متين !

متين يجي كده عنده 45 سنة.. بس رفيع و رشيق.. ولسه نشيط

متين: هو احنا في ايه ولا في ايه.. وانتم قاعدين تنيكو ببعض يا ولاد المتناكة ؟؟

دلال قامت من على سمير .. وكسها كان بينقط منه مايه بللت فخاذها من جوا.. مايه مخلوطه بلبن ابنها الي لسه حالا مفرغه فيها..!

متين: وانت.. انت التاني.. هي حبكت للدراجه دي؟ بعدين تعال هنا.. مالقيتش غير العجوزه دي تنيكها؟؟ انت مش عارف قيمتك ياض؟؟

دلال وابنها كانوا بيعدلو هدومهم ويستروا نفسهم ماقدروش يردو بحاجة على متين..

بس النسوان الي مع متين.. ضحكوا من دلال واتريقوا عليها..

واحدة: يابختك يا عجوزة انتي.. واحنا المتشعلقين بمتين..وغيره ومستنين الرضا منه بس.. وانتي العجوزة وقعتي في شاب حليوة قد ابنك!!
{بقلم الباحث}

واحدة ثانية: بصي ..بصي شوفي جمالنا و حلاوتنا..واحنا لسه صغيرين.. دنا ماعدش العشرين..يا ولية يا قرشانة انتي.. وبقالي اسبوع بحاله بالدور..مستنيا متين ولا وليد ولا حتى عماد .. يعطف عليه وينور اوضتي!! هقول ايه بس.. اما فعلا الدنيا حظوظ..

متين: اسكتي انتي وهيا.. اخرسوا خالص.. مش وقت الهري ده.. وانتا ياض ..والعجوز بتاعتك ..امشو قدامنا.. من غير ولا كلمة.. امشوووو!!

دلال وابنها ما كانش قدامهم غير انهم ينفذوا امر متين.. الي راح واخدهم مشي.. يجي ساعتين وهم بيمشوا..لحد ماوصلوا ملعب تنس قديم.. ومحصن بجدران عالية و اشواك حديد..

دلال وابنها دخلو قدام مجموعة متين.. وهم كانوا متعجبين من المكان الكبير ده..
والي باين انه فيه عدد كويس من جماعة متين..

واول مادخلوا.. الناس لاحظوهم.. عشان الباب الكبيرة لما اتفتحت..طلع منها صوت عالي قوي.. والناس الجوا.. لما بيسمعوا الصوت ده .. كلهم بيخرجوا من اماكنهم الي كانوا مدارين فيها.. عشان يطمنوا ان متين و عصابته رجعوا سالمين ومعاهم الي فيه النصيب..

سمير كان بيبص ع الناس.. ولاحظ انه معظمهم ستات.. اعمار كبيرة وصغيرة.. ورجالة قليلين جدا.. جزء منهم شباب والاغلب عواجيز.. ومافيش عيال خالص !

سمير اتصدم قوي من الي شافه.. عشان الحقيقة كانت غير الي فهمتهوله امه دلال.. ! ده طلع في نسوان كثير.. عكس ماهي فهمته..!

وابتدى سمير يحس بالغضب عشان امه خدعته واستغلته.. بس ماقدرش يقول كلمة وهم اسرى تحت رحمة عصابة متين..
{بقلم الباحث}

بعد كده.. متين اخدهم لصالة كبيرة.. شكلها مركز القيادة بتاعهم.. وهناك.. شافوا ست كبيرة عدت الخمسين بس لسه قوية و فيها جاذبية وملامحها جميلة..

متين ناداها ( الزعيمة شجن )

شجن كانت قاعدة على كرسي فخم و شكلها مسيطرة قوي و الكل من حواليها بيعملها حساب..

شجن: مين دول.. وبيعملو ايه عندنا يا متين ؟

متين بخوف: .. دول.. دول اسرى يا زعيمة.. اسرناهم عشان قفشناهم وهم كانوا بيراقبونا.. وكمان قفشناهم وهم بوضع مخل!!

شجن بتكلم دلال وابنها: انتم مين.. ؟؟

سمير كان عايز يتكلم بس دلال سبقته وقالت بصوت مهزوز: احنا.. احنا ناس في حالنا.. ولسه متجوزين.. ده جوزي..!! وكنا..كنا بنصطاد وصدفة عدينا جنب الجماعة دول.. ماعندناش اي نية سوء.. صدقيني..!!

شجن كأنها ماصدقتش كلام دلال: طب والواد الأمور ده.. امته لحقتي تعرفيه وتتجوزيه.. هو انتي خطفتيه من امه لحجرك على طول عشان يتجوزك..يا وليه انتي ؟

اتباع شجن كلهم ضحكوا معاها لما هي قالت الكلام ده .. ودلال حست بأحراج كبير.. بس سمير نطق بشجاعة.. عشان هو بردو بيحب امه جدا..

سمير: ايوا..مراتي.. تعرفت عليها قبل مدة قصيرة صدفة.. وعاملتني بكل حنية.. وحبتني وحبيتها.. وانا الي طلبت اتجوزها.. ومن حسن حظي انها وافقت..

كل الحضور بدأو يتكلموا بصوت عال مستغربين شجاعة سمير و كمان الفضول هيقتلهم.. يموتو وبس يعرفوا ..ليه سمير اختار الست الاكبر منه دي؟؟ عشان يتجوزها؟؟

ماهو النسوان حرفياً بقت على قفى من يشيل.. و الرجالة بدأت تختفي..

شجن قاطعت الحاضرين..
شجن: هشششش.. بسسسس انت وهي.. ماحدش يتكلم من غير اذن..
وانت يا أمور.. كنت مستخبي فين ؟؟ ماشفتش بنت قبل كده خالص؟ عشان ترمي روحك الرمية دي؟؟ بص حواليك.. بص و شوف..

شجن شاورت بايدها على الحضور الي اغلبهم كان بنات لسه في عز شبابهم وحلوين قوي.. ويتمنوا بس يلاقو ريحة راجل عشان يرضوه..

وحدة منهم جميلة جدا.. حتى سمير ماقدرش يشوح بوشه بعيد عنها من كثر ما هي جميلة..

الواحدة دي قربت كثير من سمير وهي تبصله بنظرات كلها اغراء و رجاء بنفس الوقت..
{بقلم الباحث}

شكرا يا صديقي سامر لاشارتك لي. لكن الصديق العزيز الخبير الزائر هو من ألف القصة وليس انا..
مع اني عراقي ايضا.. وافهم تماما ماتعنيه هذه اللهجة و اعرف ان المؤلف ربما صاغها ببعض المفردات الخليجسة..لكن اعجتني فكرته في طرح القصة

تقبل مودتي
@CESAR
أعتقد الجزء ده اتنشر هنا بالغلط

@الباحـــث
قصة الخفافيش دي اسمها ايه؟ 🤔

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
قصه حلوه جداً 👏
واقعيه بدرجة محزنه، رغم كل التقدم والإنفتاح إللي وصلناله إلا أن علاقة الشاب بسيدة أكبر منه في العمر مازالت مسألة شائكة وغير مقبولة فما بالك إن كانت أم صديقه، دائما ماينظر لعلاقتهم أنها شهوة وجنس أو مصالح واستغلال؛ وكأن حرام عليهم الحب والمشاعر.
أحسنت في تناول المشكلة بجرئه ووصف مشاعر وأفكار كلا الجانبين (عمر و ميرهان).
حبيت أسلوب السرد وتتابع الأحداث المشوقة
والنهاية الحزينة السعيدة.
كنت أفضل يكون في تفاصيل أكتر عن شخصية رحمه وتعلقها وحبها ل عمر إللي يوصلها إنها تنتقم منه.
في انتظار الجديد... تحياتي🌹

• عجبني
  • حبيته
قصه حلوه جداً 👏
واقعيه بدرجة محزنه، رغم كل التقدم والإنفتاح إللي وصلناله إلا أن علاقة الشاب بسيدة أكبر منه في العمر مازالت مسألة شائكة وغير مقبولة فما بالك إن كانت أم صديقه، دائما ماينظر لعلاقتهم أنها شهوة وجنس أو مصالح واستغلال؛ وكأن حرام عليهم الحب والمشاعر.
أحسنت في تناول المشكلة بجرئه ووصف مشاعر وأفكار كلا الجانبين (عمر و ميرهان).
حبيت أسلوب السرد وتتابع الأحداث المشوقة
والنهاية الحزينة السعيدة.
كنت أفضل يكون في تفاصيل أكتر عن شخصية رحمه وتعلقها وحبها ل عمر إللي يوصلها إنها تنتقم منه.
في انتظار الجديد... تحياتي🌹
شكرا على التعليق والملاحظات الجميلة وتفهم مبنى العلاقة ، أما عن جانب رحمة فعدم وصفها أو اقحامها في القصة وتقديم تفاصيل عنها كان لأنها تعتبر هي شبح العلاقة دور هامشي بس مؤذي زي ناس كتيرة في حياتنا ببيكون ملهموش لأزمة في حياتنا بس بيكونوا سبب في تعاستها ، سبب انتقامها هو تفضيل عمر لواحدة في عمر امها ودا اكيد سبب لها جرح لكبريائها وخصوصا أن عمر حاول يخدعها ويوهمها أنه ساب ميرهان ، والسبب التاني أن القصة على لسان عمر وميرهان ، وعمر مكانش بيحس بمشاعرها وعشان كده محسش بيها

• عجبني
  • عجبني
شكرا للجهد المبذول والقصة الرائعة
ننتظر منك انتاج جديد
💐

• عجبني
  • حبيته
شكرا للجهد المبذول والقصة الرائعة
ننتظر منك انتاج جديد
💐
شكرا على تعليقك وذوقك يا صديقي مستمر بدعمكم ، ليا قصة مكتملة اسمها مذكرات في الادغال و قصة بتتنشر حاليا اسمها الماريونيت احب اعرف رايك فيهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%